INIZIO blog

Adwords Editor 12 – Víc než jen material design

Na jaké novinky se můžou těšit majitelé aktualizovaného Adwords Editoru? Největší změny jsou dvě – nový material design a užitečná funkce Vlastních pravidel.

Nový design

Přehlednější a vzdušnější – takový je nový vzhled Editoru v „material“ stylu. 2 rychlé ochutnávky:

Vlastní pravidla

Zajímavější novinkou jsou však vlastní pravidla. Ta umožňují buď nastavit vlastní upozornění v Adwords Editoru, které za určitých podmínek zobrazí upozornění (klasický oranžový trojúhelník), nebo vlastní chyby, jejichž splnění zabrání odeslání změn v Editoru (typické červené kolečko).

Ve výchozím nastavení nabízí Adwords Editor 16 již přednastavených vlastních pravidel.

Google Adwords Editor 12 - příklad přednastaveného vlastního pravidla
Google Adwords Editor 12 – příklad přednastaveného vlastního pravidla

Na obrázku lze vidět, že v 8 případech toto pravidlo porušuju a nabízím manuální nabízení cen, což vyústí v několik upozornění. Příjemné je, že můžu dle pravidla i filtrovat, takže si můžu rovnou zobrazit konkrétní problematické oblasti, stačí kliknout pravým tlačítkem na konkrétní pravidlo a vybrat volbu Zobrazit porušení pravidel:

Zobrazení porušení pravidel
Zobrazení porušení pravidel v Adwords Editoru

Pokud u některé kampaně uznám, že manuální nabízení cen chci, můžu toto upozornění ignorovat a skrýt.

Ignorování upozornění
Ignorování upozornění

Seznam vestavěných pravidel i s jejich vysvětlením naleznete v nápovědě Adwords Editoru. Největší smysl dává pochopitelně možnost tvorby vlastních pravidel. Pro inspiraci se můžete podívat na 3 tipy na vlastní pravidla, které již stihla sepsat Hana Kobzová na svém blogu.

Ostatní novinky a změny

Ve zkratce:

  • Stahování účtů by mělo být rychlejší.
  • Umožněno bidování na maximalizaci počtu konverzí.
  • Do Universal App Campaigns lze nově nahrát až 20 obrázků a 20 videí.
  • Responzivním reklamám přibyly nové možnosti (předpony ceny, propagační text, logo 4:1…).

Těšíme se na příští update 😉

Související příspěvky:

Autor: 
Vedoucí oddělení online marketingu a webový analytik.